Biletele pentru zborurile Tarom pot fi rezervate şi achiziţionate şi de pe telefoanele mobile dotate cu sisteme de operare iOs, Android sau Windows Phone. În cazul accesării de pe telefonul mobil a adresei www.tarom.ro, site-ul detectează automat tipul de terminal mobil folosit şi direcţionează utilizatorul către versiunea pentru telefoane mobile.
“Pentru rezervare, pasagerii pot folosi un smartphone cu sistem de operare iOS, Android sau Windows Phone, echipat cu un browser. Intrucât accesarea motorului de rezervări pentru telefoane mobile se face utilizând un browser standard de internet, nu mai este necesară instalarea unei aplicaţii dedicate pe smartphone”, potrivit oficialilor Tarom.
Clienţii companiei pot rezerva de pe mobil şi în cazul în care dispun de o conectivitate slabă, respectiv viteză redusă de acces în Internet.
“Plata călătoriei se efectuează online utilizând o soluţie profesională dedicată, ce garantează securitatea datelor trimise prin reţeaua mobilă de date. La sfârşitul procesului de rezervare, pasagerii primesc, la adresa de e-mail indicată în cursul rezervării, atât confirmarea călătoriei cât şi biletul electronic emis online în urma confirmării plăţii”.
Compania aeriană de stat Tarom, la care a fost instituit management privat în noiembrie anul trecut, a finalizat primele şase luni din acest an, sub conducerea lui Heinzmann ca director executiv, cu pierderi de 63 milioane lei (14,3 mil. euro), la jumătate faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi venituri mai mari cu 7%, până la 534 milioane de lei (121 milioane de euro), potrivit datelor furnizate în august de companie. Rezultatele sunt mai bune decât cele prognozate în planul de management, mai arată documentul cu bilanţul companiei la şase luni.
Mai mult, compania aeriană a lansat noi curse pe rutele Bucureşti-Dublin, Iaşi-Bologna, Iaşi-Torino,