Cum să zic? Nu am cum să mă plâng de criză, pentru că portofelul meu este mereu plin. De carduri, chiar. De d-alea de reduceri, însă, din păcate. Am, fără să exagerez, vreo 20 de astfel de carduri, îndesate bine în portofel. Cele mai multe de la farmacii, că, de!, astea sunt şi cele mai numeroase.
După ce am făcut un clasament al cardurilor de fidelitate pe care le deţin, am ajuns la concluzia că pe cel de la Sensiblu îl folosesc cel mai des, deşi n-am înţeles niciodată ce e mai avantajos, reducerea de preţ sau acumularea de puncte. Pe ultimul loc, ca şi utilitate, este cardul de la Sephora, care nu-ţi foloseşte decât dacă ai de gând să laşi în magazin vreo 650 de lei. Iar pentru asta primeşti o reducere impresionantă de 10% la următoarea tranzacţie. Mişto, nu? Sau mai bine zis, la mişto. Ultimul card intrat în portofelul meu mi se pare o adevărată afacere: se numeşte SABON Royal Passport. Afacerea asta m-a costat 20 de lei, ce-i drept acesta fiind singurul card pentru care am şi plătit. 5 lei din valoarea cardului, Sabon îi donează organizaţiei Salvaţi Copiii. Fire sensibilă, mă ştiţi, nu am putut rezista “ofertei”. Practic, celelalte avantaje pentru posesorii acestui card pălesc pe lângă gestul caritabil. Totuşi eu o să vi le enumăr: 10% reducere la orice cumpărături, oricând; un extradiscount de minim 10% la promoţiile lunii; cel puţin 20% reducere la un produs, în fiecare lună; cadou consistent la ziua de naştere; zile speciale de mega reduceri, în fiecare an, pentru posesorii cardului Royal Passport; multe alte reduceri suplimentare de preţ şi produse cadou. Singura problemă ar fi că o să primiţi săptămânal e-mail-uri cu ofertele promoţionale din magazine. Ceea ce, să fim sincere, pe noi nu ne afectează decât din punct de vedere pecuniar.
Cum să zic? Nu am cum să mă plâng de criză, pentru că portofelul meu este mereu plin. De carduri, chiar.