Captur este primul SUV de oraş produs de Renault, iar în România preţul de pornire pentru acest model este de 12.750 de euro, cu TVA inclus
Renault Captur are trei variante de echipare: Authentique, Expression şi Dynamique
Renault a făcut un pas mare în faţă odată cu lansarea lui Captur, care este primul SUV de oraş al producătorului francez. Fabricat în special pentru a te ajuta să răzbeşti în jungla urbană, Captur e un prieten de nădejde şi atunci când faci cu el câteva sute de kilometri pe drumurile din România. Traseul Bucureşti – Braşov - Sovata şi retur nu a fost deloc unul simplu. Captur s-a descurcat de minune pe drumurile de munte, în liniile drepte de pe DN 1 şi pe străzile înguste din satele din Ardeal.
Prima impresie pe care mi-a creat-o Captur, înainte de a mă urca în el, este de admiraţie. Personal, acest SUV de oraş este primul model de la Renault care-mi place foarte mult din punctul de vedere al designului. Probabil vă întrebaţi de ce. E simplu. Captur este succesorul concept-car-ului cu acelaşi nume, design-ul şi proiectarea amândurora fiind opera aceloraşi echipe. Astfel, Captur a preluat foarte multe din elementele conceptului, iar ceea ce ieşit e de-a dreptul superb: maşina e dinamică, degajă un aer sportiv, iar liniile drepte sunt extrem de puţine.
Interiorul poate fi personalizat
Nici interiorul nu e mai prejos. Fiecare proprietar de Captur îşi poate personaliza interiorul după bunul plac şi îşi poate alege culoarea preferată care să îmbrace consola centrală, gurile de ventilaţie şi exteriorul torpedoului. În mod surprinzător, spaţiile de depozitare sunt numeroase. Am putut să-mi pun diverse lucruri în portiere, în planşa de bord şi între scaune. Iar în buzunarele portierelor încape fără probleme o sticlă de apă de 1,5 litri. Faţă de alte SUV-uri de oraş, Captur îmi permite chiar să tr