În 3 iulie 2013, ziarul PUTEREA a atras atenţia asupra riscului de accidente rutiere ce se pot produce în Pasajul Obor, risc cauzat de lipsa totală a iluminatului pe timp de zi şi noapte. Am semnalat atunci că primarul general Sorin Oprescu împreună cu şefii de la Administraţia Străzilor şi companiile Enel şi Luxten aruncă pisica de la unii la alţii, iar pericolul producerii unui groaznic accident rutier planează la Pasajul Obor. Din cauza faptului că edilii Capitalei nu au luat nici o măsură de remediere a situaţiei din Pasajul Obor, am revenit cu un nou articol pe data de 16 august. Am primit aceleaşi răspunsuri ipocrite: vom cerceta, vom analiza, vom vedea. Joi, 19 septembrie, un accident rutier a avut loc în Pasajul Obor. Cum era de aşteptat, poliţiştii care au anchetat incidentul au dat binecunoscutul verdict: şoferii au fost vinovaţi, pentru că nu au respectat distanţa regulamentară. Dar, de fapt, Sorin Oprescu, Alina Roman – “Blonda de la străzi”, Ionel Pepenică, reprezentantul Luxten, Luca d’Agnesi, şeful ENEL şi Nicu Dragoş, comisar şef la Brigada Rutieră Bucureşti, sunt principalii vinovaţi ai accidentului rutier din Pasajul Obor pentru simplul fapt că trecerea de la lumina puternică a soarelui la întunericul din pasaj transformă şoferii, pentru câteva secunde, în nevăzători. După recentele accidente din Pasajele Unirii şi Obor reluăm astăzi solicitarea PUTEREA către edilii incompetenţi: Iluminaţi Pasajul Obor!
Pasajele rutiere din Bucureşti au devenit adevărate pericole pentru şoferi. Ieri-dimineaţă, un participant la trafic a ajuns în spital după ce s-a lovit cu maşina de un parapet al Pasajului Unirii. Pe 19 septembrie, două maşini s-au ciocnit în Pasajul Obor. Poliţia a motivat că unul dintre şoferi nu a păstrat distanţa regulamentară şi a intrat în maşina din faţa sa. Reprezentanţii Poliţiei nu spun însă un cuvânt despre faptul că în Pasajul