Experţii au avertizat că este nevoie de o intervenţie de urgenţă, în caz contrar construcţia se poate prăbuşi
Măsura de închidere a circulaţiei rutiere pe podul de la Agigea va afecta direct navetiştii şi transportatorii, care vor trebui să folosească o variantă ocolitoare
Ca la orice „treabă românească“, închiderea traficului rutier s-ar putea prelungi dacă vremea sau alte probleme tehnice vor pune frână derulării proiectului
Prefectul judeţului Constanţa, Eugen Bola, a avut, ieri, o întâlnire de lucru cu mai mulţi experţi din cadrul Companiei de Drumuri Naţionale. Concluziile întâlnirii au fost aproape devastatoare pentru locuitorii din sudul judeţului, dar şi pentru cei care fac naveta zilnic, pe ruta Constanţa – Mangalia: podul de la Agigea se va închide până pe 20 decembrie. Măsura ar urma să intre în vigoare de la 1 octombrie, însă până atunci se va circula pe un sigur fir pe sens, urmând ca de la începutul lunii octombrie traficul să fie restricţionat temporar. Termenul pe care prefectul Bola îl oferă este 30 noiembrie, însă acesta nu se fereşte să vorbească şi despre eventuale întârzieri, care ar putea fi cauzate de problemele pe care vremea de afară le-ar putea pune în timpul lucrărilor. „Situaţia nu este deloc bună. Este o problemă tehnică la pod, motiv pentru care s-a decis închiderea temporară a podului de la Agigea pentru lucrări. Uzura podului este mult prea mare şi trebuie intervenit în regim de urgenţă. Dacă nu se intervine urgent, s-ar putea prăbuşi“, a declarat prefectul judeţului Constanţa după întâlnirea cu reprezentanţii Drumurilor Naţionale, ai constructorului şi cei din minister.
Din păcate, măsura este una care îi va ţine cu mult mai mult în trafic pe şoferi, iar rutele ocolitoare oferă o singură variantă, cu aproape 90 de kilometri de parcurs în plus. Totodată, banii pentru deplasare ar putea fi mai mulţi, preţul bile