Clienţi ai LinkedIn, operatorul celei mai populare reţele de socializare pentru profesionişti, au dat compania în judecată în Statele Unite pentru folosirea datelor lor personale în vederea atragerii de noi membri, relatează Bloomberg.
Conform acuzaţiilor, LinkedIn ar fi piratat conturile externe de email ale clienţilor şi ar fi descărcat datele lor de contact, pe care le-au folosit pentru a trimite mesaje unor potenţiali membri.
Reclamanţii au cerut unui judecător federal din San Jose, California, să interzică LinkedIn repetarea acestor fapte şi să îi impună returnarea veniturilor rezultate din folosirea identităţilor lor pentru promovarea site-ului în vederea atragerii de noi clienţi.
“Propriul site al LinkedIn conţine sute de plângeri legate de această practică”, se arată în plângerea depusă pe 17 septembrie, în care sunt solicitate despăgubiri a căror valoare nu a fost specificată.
LinkedIn susţine că operează cea mai mare reţea de socializare pentru profesionişti, cu peste 238 de milioane de membri, între care directori de la toate companiile din topul Fortune 500.
Un purtător de cuvânt al LinkedIn, Doug Madey, a declarat că procesul este neîntemeiat, iar compania se va apăra.
Mai mult pe Economica.net
Clienţi ai LinkedIn, operatorul celei mai populare reţele de socializare pentru profesionişti, au dat compania în judecată în Statele Unite pentru folosirea datelor lor personale în vederea atragerii de noi membri, relatează Bloomberg.
Conform acuzaţiilor, LinkedIn ar fi piratat conturile externe de email ale clienţilor şi ar fi descărcat datele lor de contact, pe care le-au folosit pentru a trimite mesaje unor potenţiali membri.
Reclamanţii au cerut unui judecător federal din San Jose, California, să interzică LinkedIn repetarea acestor fapte şi să îi impună returnarea veniturilor rezultate din folosirea identită