Serviciile de televiziune livrate şi pe echipamente mobile, prin internet, şi soluţiile de comerţ de pe mobil dezvoltate în parteneriat cu retaileri şi comercianţi locali, care să îmbunătăţească experienţa la cumpărături a clienţilor, sunt două dintre zonele cu potenţial ridicat de creştere din România, a declarat într-un interviu pentru ZF Thomas Kiessling, director pentru produse şi inovaţie al Deutsche Telekom.
Grupul controlează, prin intermediul grecilor de la OTE, Cosmote şi Romtelecom, cu afaceri de peste un miliard de euro.
Echipa lui Kiessling, care a venit la Deutsche Telekom după o carieră în industria de software, gestionează 30-40 de clustere de produse la nivelul grupului şi are vizibilitate şi pe ceea ce se întâmplă în România - însă în ce priveşte temele importante. „În ce priveşte România mă concentrez pe produsele- cheie, unde chiar pot să ajut şi să fac diferenţa. Focalizarea mea este pe produse implementate pe scară largă, eu de exemplu caut un partener pentru toată regiunea, nu doar pentru o singură ţară“, a explicat Kiessling.
El a dat ca exemplu de parteneriate negociate de echipa lui lansarea în Europa în colaborare cu companiile Deezer şi Spotify a unui serviciu de muzică online care le oferă clienţilor companiei acces la biblioteci digitale de zeci de milioane de piese. Lansarea acestui tip de serviciu este în pregătire şi pentru România, a spus el, fără a oferi detalii. „Ştiu că trebuie să facem ceva în România pe acest segment, şi vom face.“ Orange şi Vodafone le oferă deja clienţilor de pe piaţa locală acces la muzică online prin parteneriate cu companiile Deezer şi Trilulilu Music (Zonga). Continuarea pe ZFCorporate
Serviciile de televiziune livrate şi pe echipamente mobile, prin internet, şi soluţiile de comerţ de pe mobil dezvoltate în parteneriat cu retaileri şi com