"Clienţii noştri, enoriaşii". Slujitorii Domnului din Oltenia au devenit agenţi comerciali. Vând doar lumânări de firmă şi vin din producţie proprie. Şefii lor le-au trasat şi obiective. Preoţii trebuie să le vândă enoriaşilor şase sute de grame de lumânări, în următorul an. Pe lângă lumânări, clienţii pot cumpăra "Milostivirea" - un vin produs de Patriarhie
Preoţii din Craiova au un obiectiv clar, venit de sus: o sută de lumânări vândute fiecărei familii de enoriaşi, în următorul an. Aşa scrie într-o adresă de la mai marii bisericii.
Ca să-şi îndeplinească targetul, preoţii trebuie să elimine concurenţa. Sau să îşi promoveze mai bine marfa. Doar reclama e sufletul comerţului.
Pentru vin, preoţii nu au o ţintă de atins. Cu cât mai mult, cu atât mai bine. Să fie de sufletul afacerii.
Reprezentanţii Mitropolilei nu au vrut să comenteze noile porunci comerciale din sânul bisericii.
Citeşte mai multe despre: vin bisericesc biserica preoti lumânãri
"Clienţii noştri, enoriaşii". Slujitorii Domnului din Oltenia au devenit agenţi comerciali. Vând doar lumânări de firmă şi vin din producţie proprie. Şefii lor le-au trasat şi obiective. Preoţii trebuie să le vândă enoriaşilor şase sute de grame de lumânări, în următorul an. Pe lângă lumânări, clienţii pot cumpăra "Milostivirea" - un vin produs de Patriarhie
Preoţii din Craiova au un obiectiv clar, venit de sus: o sută de lumânări vândute fiecărei familii de enoriaşi, în următorul an. Aşa scrie într-o adresă de la mai marii bisericii.
Ca să-şi îndeplinească targetul, preoţii trebuie să elimine concurenţa. Sau să îşi promoveze mai bine marfa. Doar reclama e sufletul comerţului.
Pentru vin, preoţii nu au o ţintă de atins. Cu cât mai mult, cu atât mai bine. Să fie de sufletul afa