După modelul "Vrei, calule, ovăz?", timişorenii ar putea fi chemaţi la vot, primăvara viitoare. Timişoara ar putea deveni, în urma unui referendum pe plan local, al doilea oraş din Timiş, dar şi din ţară, cu transport public gratuit, după municipiul Lugoj.
Primarul Nicolae Robu a reiterat, marţi, 24 septembrie, ideea gratuităţii pe mijloacele de transport în comun din Timişoara. Edilul susţine că decizia finală ar putea aparţine cetăţenilor.
Propunerea primarului vine în contextul în care, pentru prima dată de la înfiinţare, Regia Autonomă de Transport Timişoara a avut venituri mai mari decât cheltuielile. În prezent, contribuţia consiliului local la bugetul RATT este de 3,5 milioane de lei lunar. De gratuitate pe mijloacele de transport în comun beneficiază pensionarii, elevii, studenţii şi persoanele cu dizabilităţi. În cazul în care gratuitatea ar fi valabilă pentru toate categoriile de călători, contribuţia consiliului local la bugetul RATT ar creşte considerabil.
După modelul "Vrei, calule, ovăz?", timişorenii ar putea fi chemaţi la vot, primăvara viitoare. Timişoara ar putea deveni, în urma unui referendum pe plan local, al doilea oraş din Timiş, dar şi din ţară, cu transport public gratuit, după municipiul Lugoj.
Primarul Nicolae Robu a reiterat, marţi, 24 septembrie, ideea gratuităţii pe mijloacele de transport în comun din Timişoara. Edilul susţine că decizia finală ar putea aparţine cetăţenilor.
Propunerea primarului vine în contextul în care, pentru prima dată de la înfiinţare, Regia Autonomă de Transport Timişoara a avut venituri mai mari decât cheltuielile. În prezent, contribuţia consiliului local la bugetul RATT este de 3,5 milioane de lei lunar. De gratuitate pe mijloacele de transport în comun beneficiază pensionarii, elevii, studenţii şi persoanele cu dizabilităţi. În cazul în care gratuitatea ar fi valabilă pentru toat