După ce ieri, fără a se consulta cu primarii din sudul judeţului Constanţa, a anunţat cu surle şi trâmbiţe că sistează de la 1 octombrie traficul pe podul de la Agigea, prefectul judeţului Constanţa, Eugen Bola, şi-a dat seama de gafă şi, speriat de revolta edililor, a revenit asupra deciziei.
1 /. Asaltat de primarii din sud care l-au acuzat că blochează activitatea economică şi paralizează transportul elevilor, navetiştilor, al copiilor cu handicap şi al persoanelor care trebuie să ajungă la dializă, prefectul Eugen Bola s-a angajat astăzi să informeze guvernul despre intenţia CNADNR de a închide traficul pe podul de la Agigea. El a scris o minută ministrului de Interne Radu Stroe, vicepremierului Liviu Dragnea şi Ministerului Transporturilor informându-i că „ menţinerea circulaţiei pe podul de la Agigea este absolut necesară pentru economia judeţului” cerând amânarea cu 6 luni a închiderii, până la finalizarea lucrărilor la cel de al doilea pod de la Agigea, peste Canalul Dunăre Marea Neagră. Niciunul dintre cei 14 primari care au dat astăzi năvală la prefectură, nu este de acord cu închiderea podului. „ Sunt o grămadă de soluţii pentru repararea podului, proiectanţii sunt obligaţi să găsească soluţia tehnică la îndemână pentru a continua reparaţiile fără închiderea podului, nu trebuie să o găsească pe cea mai nefavorabilă pentru 200.000 de locuitori din sudul judeţului, podul s-a construit în 2 ani şi constructorul nu este în stare de 3 ani să îl repare” spune primarul oraşului Eforie, Ovidiu Brăiloiu. „ Autorizaţia emisă de Ministerul Transporturilor nu prevede închiderea podului” Din calculele făcute de primari, numai pe activitatea economică, pierderile s-ar ridica la 35.000 euro pe zi iar marii agenţi economici din sudul judeţului, ar pierde peste 10 milioane euro. Şi proiectele europene, în derulare, pot suferi modificări şi pierderi din cauza blocării