Criza financiară a lovit puternic și în presa franceză. Grupul Le Parisien a înregistrat anul trecut pierderi de 19,6 milioane de euro, scrie Ozap.com, care citează informații publicate de Les Echos.
Raportat la piața din România, pierderea este uriașă. 19 milioane de euro este întreaga piață de publicitate din presa tipărită autohtonă în 2013, potrivit estimărilor agenției Initiative în raportul Media Fact Book.
În 2012 piața de publicitate din print s-a ridicat la valoarea de 22 de milioane de euro, potrivit Media Fact Book.
Pentru anul acesta, Le Parisien va avea pierderi estimate la 17 milioane de euro. Cotidianul a trebuit să finanțeze costurile pentru o serie de disponibilizări voluntare și restructurarea distribuitorului său de presă Presstalis. Tirajul publicațiilor a scăzut cu 5% într-un an, între iulie 2012 și iunie 2013. În cazul cotidianului Le Parisien scăderea a fost de 430.000 de exemplare.
În ciuda pierderilor mari înregistrate de Le Parisien în 2012 și 2013, proprietarul ziarului exclude vânzarea cotidianului regional, deși au existat astfel de zvonuri pe piață.
Criza financiară a lovit puternic și în presa franceză. Grupul Le Parisien a înregistrat anul trecut pierderi de 19,6 milioane de euro, scrie Ozap.com, care citează informații publicate de Les Echos.
Raportat la piața din România, pierderea este uriașă. 19 milioane de euro este întreaga piață de publicitate din presa tipărită autohtonă în 2013, potrivit estimărilor agenției Initiative în raportul Media Fact Book.
În 2012 piața de publicitate din print s-a ridicat la valoarea de 22 de milioane de euro, potrivit Media Fact Book.
Pentru anul acesta, Le Parisien va avea pierderi estimate la 17 milioane de euro. Cotidianul a trebuit să finanțeze costurile pentru o serie de disponibilizări voluntare și restructurarea distribuitorului său de presă Pressta