Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO), unul dintre cei mai mari proprietari de centre comerciale din România, cu 4 locaţii deţinute în Iaşi, Oradea, Sibiu şi Suceava (cumulând o suprafaţă totală închiriabilă de 271.000 mp), a realizat topul performanţelor parcurilor sale comerciale.
Astfel, Shopping City Sibiu este proprietatea cu cea mai mare valoare, respectiv 111,9 milioane Euro, urmată de Era Shopping Park Oradea (77,2 milioane Euro), Era Shopping Park Iaşi (75,9 milioane Euro) şi Shopping City Suceava, cu 64,6 milioane Euro.
Din reţeaua ARGO, Shopping City Suceava a fost locaţia cea mai activă din punct de vedere al acţiunilor de marketing organizate la nivel de centru, cu 91 de evenimente şi promoţii în perioada ianuarie- august, cu vârfuri de activitate în aprilie şi mai; dintre acţiunile organizate, cele mai multe (29) au fost evenimente culturale şi de CSR (Corporate Social Responsibility), precum şi campanii de vânzări (17).
Era Shopping Park Iaşi are cea mai mare rată de ocupare, cu 97% din suprafaţă închiriată; Shopping City Suceava are un grad de ocupare de 96%, iar Shopping City Sibiu de 93%. La Era Shopping Park Oradea, rata de ocupare este așteptată să crească de la 75% (în prezent) până la 92% spre finele anului curent, ca urmare a semnării unor noi contracte de închiriere. "Era Shopping Park Oradea trece printr-o etapă de dezvoltare care aduce formate noi de retail şi va împrospăta mixul de retaileri deja existenţi; traficul de cumpărători a crescut cu 15 - 20% în ultimul an, cea mai mare creştere de acest gen din centrele noastre; în perioada următoare, noi contracte de închiriere urmează a fi anunţate", a arătat Graham Kilbane, COO ARGO.
Comparativ cu celelalte centre deţinute de ARGO, Shopping City Sibiu a obţinut cele mai mari venituri din închirieri în semestrul octombrie 2012- martie 2013, respectiv de 4,8 m