Constructorul sud-coreean vrea să domine clasa maşinilor mici cu modelul lansat la Salonul Auto de la Frankfurt
Prima generaţie de i10 a fost lansată de Hyundai în 2008
Capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10% şi oferă 252 litri
Lansat pe piaţă la cinci ani după predecesorul său, noul i10 reprezintă o evoluţie semnificativă pentru Hyundai în clasa A (maşini mici). Acesta dispune de caracteristici şi dotări care se regăsesc la segmentele superioare. Elemente precum nivelul înalt de echipare, spaţiul şi funcţionalitatea, designul elegant, dinamica echilibrată şi buna antifonare a interiorului nu fac decât să ridice standardele noului model de la Hyundai.
Mai lung, mai lat şi mai înalt
Comparativ cu predecesorul său, noul i10 este mai lung (+80 mm), mai lat (+65 mm) şi mai înalt (+50 mm). De asemenea, oferă cel mai generos spaţiu de depozitare şi spaţiu pentru picioare din clasa sa, pasagerii beneficiind de 1.890 mm. Capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10%, oferind 252 litri cu bancheta din spate în poziţie normală. Amortizoarele spate au fost repoziţionate pentru a asigura controlul mai facil al roţilor pe toate suprafeţele de drum. Îmbunătăţirile aduse noului i10 oferă o dinamică de condus superioară şi un nivel de zgomot redus. Trebuie amintit faptul că 95% dintre maşinile Hyundai sunt comercializate în Europa, iar noua generaţie i10 a fost dezvoltată şi proiectată la Centrul Tehnic Hyundai Motor din Rüsselsheim, Germania. Noul i10 devine primul model Hyundai de clasă A fabricat în Europa.
Noua generaţie i10 reprezintă încă un pas important în evoluţia Hyundai. Fiecare element a fost creat şi dezvoltat pentru a răspunde cerinţelor şi necesităţilor clienţilor europeni
Allan Rushforth, Senior vicepreşedinte şi COO al Hyundai Motor Europa
Constructor