Partile au decis ca deocamdata sa patreze confidentiale toate detaliile despre tranzactie.
Pe de alta parte, vanzarea Euromedia Group a venit dupa ce in decembrie anul trecut slovacii de la JOJ Media House au achizitionat EPAMEDIA, fostul actionarul direct al Euromedia Group. Astfel, in mai putin de un an Euromedia Group si-a schimbat de doua ori actionariatul.
Grupul austriac Epamedia detinea pe piata locala agentiile Beta Cons si Euromedia Group, insa de la inceputul acestui an cele doua agentii au fuzionat sub numele de Euromedia Group.
“Finalizarea acestei tranzactii este un pas important pentru piata locala de publicitate outdoor. Vom continua sa ne asumam pozitia de lider in ceea ce priveste atat cifra de afaceri si numarul de suporturi publicitare”, a declarat Bogdan Vasile, CEO Euromedia Group SA.
Citeste si:Bostina a lucrat cu Alcedo in tranzactia cu SumitomoBostina recruteaza avocati pentru birourile din taraBostina si Asociatii, consultant pentru un proiect din energie de 1 mld. euro
Euromedia Group SA are o retea de 8.000 de panouri publicitare la nivel national si 84 de angajati. Euromedia Group a avut afaceri de 7,56 milioane de euro anul trecut, cifra reiesind din fuziunea Beta Cons si Euromedia.
“Vanzarea Euromedia reprezinta un pas important in restructurarea activitatii EPAMEDIA. Sunt convins ca noii actionari vor furniza companiei Euromedia suportul necesar pentru succesul sau pe termen lung” Richard Flimel, presedinte al boardului JOJ Media House.
Grupul de media slovac detine actiuni la cateva canale private de televiziune TV JOJ, PLUS, WAU si Senzi, alaturi de companii de publicitate outdoor din Austria, Slovacia, Cehia, Croatia si Macedonia.
Cei de JOJ Media House au fost asistati in tranzactie de Wolf Theiss & Associatii (echipa format din Ileana Glodeanu, counsel, si Adelina Iftime-Blagean, senior