JOJ Media House a vandut in proportie de 100% actiunile Euromedia Group SA, liderul industriei de publicitate outdoor din Romania, catre un grup privat de investitori romani. Partile au decis sa pastreze detaliile tranzactiei confidentiale, a anuntat marti compania. Euromedia Group are o retea de panouri cu acoperire la nivel national, cu peste 8,000 de fete publicitare, o echipa de 84 angajati si o cifra de afaceri de peste 8 milioane euro in 2012.
Richard Flimel, Presedinte al Boardului JOJ Media House: “Vanzarea Euromedia reprezinta un pas important in restructurarea activitatii EPAMEDIA. Sunt convins ca noii actionari vor furniza companiei Euromedia suportul necesar pentru succesul sau pe termen lung.”
Bogdan Vasile, CEO Euromedia Group SA.: “Finalizarea acestei tranzactii este un pas important pentru piata locala de publicitate outdoor. Euromedia va continua sa isi asume pozitia de lider in ceea ce priveste atat cifra de afaceri si numarul de suporturi publicitare, cat si abordarea profesionala a business-ului. Scopul nostru va fi in continuare acela de a ne servi intr-o maniera excelenta clientii si de a contribui la succesul lor odata cu imbunatatirea pozitiei noastre pe piata si a profitabilitatii.”
JOJ Media House este un grup de media slovac, care detine actiuni la cateva canale private de televiziune TV JOJ, PLUS, WAU si Senzi, alaturi de companii de publicitate outdoor din Austria, Slovacia, Cehia, Croatia si Macedonia. In luna decembrie 2012, JOJ Media House a achizitionat EPAMEDIA – EUROPÄISCHE PLAKAT-UND AUSSENMEDIEN GMBH (EPAMEDIA). EPAMEDIA a fost actionarul direct al Euromedia Group SA.
Euromedia Group SA este liderul traditional al pietei de publicitate outdoor, avand o retea de panouri cu acoperire la nivel national, cu peste 8,000 de fete publicitare, o echipa de 84 angajati si o cifra de afaceri de