10 sfaturi simple
Numele companiei tale apare in top pe lista motoarelor de cautare si crezi ca va ramane asa! Totusi, peste doua luni observi ca deja ai pierdut o pozitie. Si, astfel, numele companiei apare tot mai jos cu cat trece timpul. Ca sa fii pregatit si sa eviti acest gen de situatii, atunci iti recomandam zece pasi simpli si eficienti:
1. Asigura-te ca site-ul tau este bine optimizat pentru motoarele de cautare, sterge link-urile care nu mai sunt valabile, gresite, precum si textul redundant. Ideal este sa reinnoieste frecvent continutul.
2. Creeaza o harta a site-ului (XML sitemap), pentru a da posibilitatea motoarelor de cautare sa indexeze toata informatia continuta pe site.
3. Verifica daca ai cuvinte sau fraze cheie in scriptul site-ului, care sa se repete in titlu si meta titlu. Foloseste aceleasi cuvinte cheie in descrierea site-ului si repeta-le in text. Nu depasi 6% din densitatea repetarii cuvintelor cheie pe o pagina, fiindca se considera incercarea de inducere in eroare a motoarelor de cautare si vei pierde astfel, cateva pozitii.
4. Instaleaza Google PageRank si verifica calitatea back-link-urilor tale sau a link-urilor reciproce. Intotdeauna, favorizeaza calitatea, nu cantitatea. E mai bine sa ai 3 back–link-uri de la site-urile cu o buna pozitie in motoarele de cautare, decit 20 de back-link-uri de la site-uri fara credibilitate. Nu abuza de link-urile reciproce, deoarece Google nu agreeaza aceste tactici si le sanctioneaza.
5. Daca nu ai blog creeaza unul si posteaza si acolo informatii, cel putin de doua ori pe saptamana. Blogul poate fi o buna metoda in a obtine link-uri valoroase, pentru site-ul tau, iar motoarele de cautare favorizeaza continutul updatat frecvent. Blogul iti poate urca site-ul cu cateva pozitii pe lista.
6. Daca ai conturi pe platforme de