D. Fenechiu sustine ca ceea ce a facut a fost din dragoste pentru PNL.
Actiunile si imaginea d. Fenechiu au tras in jos PNL-ul cu intre 5% si 7% in intentia de vot la nivel national.
Aceasta lovitura este semnificativ mai ampla decat ceea ce poate genera d. Fenechiu printr-o “mobilizare” exemplara la nivelul Iasiului (ca sa nu mai vorbim ca la fel de bine se pot mobiliza si altii in aceeasi organizatie).
Astazi d. Fenechiu a iesit din nou in presa cu declaratii legate de companiile aflate in subordinea Ministerului Transporturilor ca sa isi sustina preemtiv oamenii implantati in diferite pozitii.
D. Fenechiu afirma astazi ca “daca politicul nu isi va baga coada in aceste companii” performantele vor fi pe masura, uitand propriile imixtiuni:
- a schimbat managementul privat de la CFR Infrastructura in ciuda rezultatelor superioare si a sustinerii explicite a BERD si FMI, rejectand planul de administrare ca fiind “ exhaustiv si general” doar ca sa isi implanteze interpusi sa ii treaca Vintu-Simeria;
- a incercat in fel si chip schimbarea managementului privat executiv de la Tarom desi performantele sunt cu 60% mai bune decat in aceeasi perioada a anului trecut;
- a tratat de o maniera ne-profesionista procedura de privatizare de la CFR Marfa, jucandu-se cu o companie de stat de interes strategic si cu angajatii acesteia.
D. Fenechiu zice bine si aici ar trebui crezut: “din experienta mea pierderile au fost generate de un cumul de prostie cu hotie”.
D. Fenechiu sustine ca ceea ce a facut a fost din dragoste pentru PNL.
Actiunile si imaginea d. Fenechiu au tras in jos PNL-ul cu intre 5% si 7% in intentia de vot la nivel national.
Aceasta lovitura este semnificativ mai ampla decat ceea ce poate genera d. Fenechiu printr-o “mobilizare” exemplara la nivelul Iasiului (ca sa nu mai vorbim ca la fel de bine se pot mobi