Jucătorii de pe piaţa camioanelor văd o creştere a cererii pe final de an, pe măsură ce companiile de transport vor intensifica procesele de reînnoire a flotelor. August a adus primele semne pozitive pe piaţa camioanelor, după un declin de peste 20% în prima parte a anului.
„Am început să vedem o îmbunătăţire a condiţiilor de piaţă şi estimăm că în 2013 piaţa camioanelor de mare tonaj va fi cu 20-25% mai mare decât cea de anul trecut. Nevoia de a înlocui camioanele vechi este mare. În plus, creşterea va fi susţinută de cererea mai mare de camioane Euro 5, înainte de trecerea la Euro 6 de la 1 ianuarie 2014”, a spus Sigurd Wandel, directorul general al Volvo Group Trucks România.
În primele opt luni ale acestui an Volvo Group Trucks a livrat pe piaţa locală 311 camioane de peste 18 tone, conform datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), în scădere uşoară faţă de perioada similară a anului trecut.
Singurul importator care a vândut mai multe camioane decât Volvo a fost DAF, prin intermediul importatorului EVW Holding: 314 unităţi, în creştere cu 13%. Continuarea pe ZFCorporate
Jucătorii de pe piaţa camioanelor văd o creştere a cererii pe final de an, pe măsură ce companiile de transport vor intensifica procesele de reînnoire a flotelor. August a adus primele semne pozitive pe piaţa camioanelor, după un declin de peste 20% în prima parte a anului.
„Am început să vedem o îmbunătăţire a condiţiilor de piaţă şi estimăm că în 2013 piaţa camioanelor de mare tonaj va fi cu 20-25% mai mare decât cea de anul trecut. Nevoia de a înlocui camioanele vechi este mare. În plus, creşterea va fi susţinută de cererea mai mare de camioane Euro 5, înainte de trecerea la Euro 6 de la 1 ianuarie 2014”, a spus Sigurd Wandel, directorul general al Volvo Group Trucks România.
În primele