Grupul slovac JOS Media House a vândut Euromedia Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de outdoor, în proporție de 100% către un grup privat de investitori români, potrivit unui comunicat de presă al Euromedia Group.
Părțile au decis ca deocamdată să pătreze confidențiale toate detaliile despre tranzacție.
Vânzarea Euromedia Group a venit după ce în decembrie anul trecut slovacii de la JOJ Media House au achiziționat EPAMEDIA, fostul acționar direct al Euromedia Group, scrie Wall-Street.ro. Astfel, în mai puțin de un an Euromedia Group și-a schimbat de două ori acționariatul.
Grupul austriac Epamedia deținea pe piața locală agențiile Beta Cons și Euromedia Group, însă de la începutul acestui an cele doua agenții au fuzionat sub numele de Euromedia Group.
Euromedia Group SA are o rețea de 8.000 de panouri publicitare la nivel național și 84 de angajați. Euromedia Group a avut afaceri de 7,56 milioane de euro anul trecut, cifra reieșind din fuziunea Beta Cons și Euromedia.
Grupul slovac JOS Media House a vândut Euromedia Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de outdoor, în proporție de 100% către un grup privat de investitori români, potrivit unui comunicat de presă al Euromedia Group.
Părțile au decis ca deocamdată să pătreze confidențiale toate detaliile despre tranzacție.
Vânzarea Euromedia Group a venit după ce în decembrie anul trecut slovacii de la JOJ Media House au achiziționat EPAMEDIA, fostul acționar direct al Euromedia Group, scrie Wall-Street.ro. Astfel, în mai puțin de un an Euromedia Group și-a schimbat de două ori acționariatul.
Grupul austriac Epamedia deținea pe piața locală agențiile Beta Cons și Euromedia Group, însă de la începutul acestui an cele doua agenții au fuzionat sub numele de Euromedia Group.
Euromedia Group SA are o rețea de 8.000 de panouri pub