Grupurile Microsoft, Yahoo! şi AOL şi-au anunţat, astăzi, intenţia de a coopera pentru elaborarea unor specificaţii tehnice comune pentru vânzarea automată a publicităţii online, transmite AFP.
Peste 50% dintre spaţiile publicitare online sunt, încă, vândute de o manieră manuală, iar automatizarea procesului ar fi "începutul simplificării ecosistemului şi transferarea a şi mai multor bugete (publicitare) de televiziune spre internet", a comentat Seth Demsey, responsabil pentru produse publicitare la AOL.
"Credem că acest lucru va servi drept catalizator pentru a debloca o cerere latentă (...) şi va accelera migrarea cheltuielilor mass-media offline spre mass-media online", a afirmat şi Rik van der Kooi, vicepreşedinte al Microsoft însărcinat cu publicitatea.
Cele trei grupuri cer celoralalţi actori ai sectorului să se alăture acestei iniţiative. Piaţa publicitară online este în prezent dominată de Google, care nu face parte din acest proiect.
F.A. Grupurile Microsoft, Yahoo! şi AOL şi-au anunţat, astăzi, intenţia de a coopera pentru elaborarea unor specificaţii tehnice comune pentru vânzarea automată a publicităţii online, transmite AFP.
Peste 50% dintre spaţiile publicitare online sunt, încă, vândute de o manieră manuală, iar automatizarea procesului ar fi "începutul simplificării ecosistemului şi transferarea a şi mai multor bugete (publicitare) de televiziune spre internet", a comentat Seth Demsey, responsabil pentru produse publicitare la AOL.
"Credem că acest lucru va servi drept catalizator pentru a debloca o cerere latentă (...) şi va accelera migrarea cheltuielilor mass-media offline spre mass-media online", a afirmat şi Rik van der Kooi, vicepreşedinte al Microsoft însărcinat cu publicitatea.
Cele trei grupuri cer celoralalţi actori ai sectorului să se alăture acestei iniţiative. Piaţa publicitară online este în prez