Cele mai multe masini inmatriculate in Romania, 36% au intre 10 si 15 ani, 20% sunt noi, 18% au o vechime cuprinsa intre 5 si 10 ani, iar 16% sunt mai vechi de 15 ani.
In timp ce piata de autoturisme second-hand a crescut cu 64% in primele 8 luni, cea de masini noi a scazut cu 18%.
Citeste si:INSOLVENTE in scadere. Care sunt judetele unde s-a reaprins activitatea economicaInmatricularile noi de vehicule pentru pasageri au crescut in T1 cu 19,7%Inmatricularile Dacia in Franta au scazut cu 31,5%
“Adoptarea timbrului de mediu a avut un impact direct asupra structurii importurilor de masini second-hand. Ponderea ridicata a autoturismelor vechi este un rezultat al modului in care este conceputa aceasta taxa, dar si a puterii scazute de cumparare a populatiei din Romania”, a declarat Sergiu Gamureac, director executiv Auto.ro.
La masini noi, Dacia, Volkswagen si Skoda sunt pe primele trei locuri, iar la masini rulate cele mai cautate sunt Volkswagen, Opel si Ford.
Cele mai multe masini inmatriculate in Romania, 36% au intre 10 si 15 ani, 20% sunt noi, 18% au o vechime cuprinsa intre 5 si 10 ani, iar 16% sunt mai vechi de 15 ani.
In timp ce piata de autoturisme second-hand a crescut cu 64% in primele 8 luni, cea de masini noi a scazut cu 18%.
Citeste si:INSOLVENTE in scadere. Care sunt judetele unde s-a reaprins activitatea economicaInmatricularile noi de vehicule pentru pasageri au crescut in T1 cu 19,7%Inmatricularile Dacia in Franta au scazut cu 31,5%
“Adoptarea timbrului de mediu a avut un impact direct asupra structurii importurilor de masini second-hand. Ponderea ridicata a autoturismelor vechi este un rezultat al modului in care este conceputa aceasta taxa, dar si a puterii scazute de cumparare a populatiei din Romania”, a declarat Sergiu Gamureac, director executiv Auto.ro.
La masini noi, Dacia, Volkswagen si Skoda s