Investiţia la noul sediu al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea a Forţei de Muncă Gorj se materializează. Cu o reamenajare de zile mari, noul sediu ar putea să fie acceptat ca o locaţie regională, speră directorul Romeo Chiriac. Marele avantaj vine de la condiţiile de maximă eficienţă pe care noul sediu le va aduce publicului.
AJOFM Gorj este singura care a obţinut finanţarea pentru lucrările de extindere şi reamenajare. Au fost primite oferte de la 6 firme, iar valoarea contractului se ridică la 900 de mii de lei. Directorul AJOFM Gorj, Romeo Chiriac dă asigurări că sediul va fi unul modern, la standarde europene. „Ne mândrim că suntem singura agenţie judeţeană care a primit finanţare. Vom avea un sediu modern şi elegant, printre cele mai frumoase, fără rival în regiunea Sud-Vestul Oltenia. Pot să afirm că în contextul regionalizării am putea să ne înscriem în competiţia de a fi desemnaţi ca sediu regional, aici la Târgu-Jiu”, a declarat Romeo Chiriac, director AJOFM Gorj. Lucrările de modernizare constau în extinderea suprafeței de la parter, se va construi o sală pentru cursuri de formare profesională, dar şi un nou etaj pe lângă cel existent. Ţinta modernizării este spaţiul valorificat la maxim pentru public. Valoarea contractului trece de 900 de mii de lei. Lucrările au ca termen sfârșitul lunii octombrie, anul viitor, dar sunt şanse ca modernizarea să se termine mai devreme”, spun reprezentanţii AJOFM Gorj.
Investiţia la noul sediu al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea a Forţei de Muncă Gorj se materializează. Cu o reamenajare de zile mari, noul sediu ar putea să fie acceptat ca o locaţie regională, speră directorul Romeo Chiriac. Marele avantaj vine de la condiţiile de maximă eficienţă pe care noul sediu le va aduce publicului.
AJOFM Gorj este singura care a obţinut finanţarea pentru lucrările de extindere şi reamenajare. Au fost primite ofert