Grupul german Gothaer, cu afaceri anuale de 4 miliarde de euro, intenţionează să ajungă până la finalul anului la subscrieri de 16 mil. euro pe piaţa românească, unde deţine un jucător de talie mică cu afaceri în zona clienţilor corporate. La un asemenea volum, afacerile s-ar dubla practic faţă de 2012, dar compania ar depăşi doar cu puţin pragul de 1% cotă de piaţă.
„Vrem ca pe termen lung să devenim unul dintre jucătorii de top zece de pe piaţa de asigurări generale. Vrem însă o creştere profitabilă şi nu intenţionăm să intrăm pe segmentul asigurărilor de răspundere civilă auto cât timp nu se schimbă nimic pe această piaţă. Acum nu ai nicio şansă să faci profit din astfel de poliţe. E ca şi cum ai vinde un dolar pentru 99 de cenţi“, a declarat Jurgen Meisch, CFO al grupului Gothaer.
Nemţii au cumpărat anul trecut compania de asigurări Platinum de la fostul şef al Omniasig Constantin Toma, pe care au rebranduit-o Gothaer Asigurări. Circa două treimi din businessul companiei sunt concentrate pe zona clienţilor corporate. Asigurătorul a încheiat primul semestru cu afaceri de circa 6,4 mil. euro, înregistrând o creştere de 90%. Continuarea pe ZFCorporate
Grupul german Gothaer, cu afaceri anuale de 4 miliarde de euro, intenţionează să ajungă până la finalul anului la subscrieri de 16 mil. euro pe piaţa românească, unde deţine un jucător de talie mică cu afaceri în zona clienţilor corporate. La un asemenea volum, afacerile s-ar dubla practic faţă de 2012, dar compania ar depăşi doar cu puţin pragul de 1% cotă de piaţă.
„Vrem ca pe termen lung să devenim unul dintre jucătorii de top zece de pe piaţa de asigurări generale. Vrem însă o creştere profitabilă şi nu intenţionăm să intrăm pe segmentul asigurărilor de răspundere civilă auto cât timp nu se schimbă nimic pe această piaţă. Acum nu ai nicio şansă să faci profit di