La prima confruntare directă Suleyman (Kanal D) – Mireasă pentru fiul meu (Antena 1), sultanul a învins la scor. Audiența Kanal D a fost dublă în comparație cu show-ul de pe Antena 1, pus în premieră la bătaie cu serialul turcesc.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele posturlor TV pe intervalul în care Mireasă pentru fiul meu (Antena 1) s-a intersectat cu Suleyman Magnificul (Kanal D):
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Suleyman a fost urmărit, în fiecare minut, de peste 1,8 milioane de români. Pe intervalul în care Mireasă pentru fiul meu s-a intersectat cu sultanul, Antena 1 a fost pe locul al treilea (după Pro TV), cu o medie puțin peste un milion de telespectatori.
URBAN. Diferența mare și la orașe: peste 1,1 milioane de telespectatori l-au urmărit pe Suleyman, în timp ce la Mireasă se uitau mai puțin de jumătate: 520.000 de orășeni. Antena 1 a fost tot pe locul al treilea după Kanal D și Pro TV.
COMERCIAL. La publicul comercial, și sultanul, dar și mireasa, au fost depășiți de Pro TV. Astfel, pe Pro TV erau 562.000 de telespectatori pe minut, între 18 și 49 de ani (10,1 rating). Kanal D era urmărit de 479.000 de persoane din acest target (8,6), iar Antena 1 de 237.000 (4,2).
Audiența posturilor TV marți, 24 septembrie, pe intervalul de intersecție Suleyman Magnificul – Mireasă pentru fiul meu (20.30-22.15), la nivel NAȚIONAL:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV marți, 24 septembrie, pe intervalul de intersecție Suleyman Magnificul – Mireasă pentru fiul meu (20.30-22.15), în mediul URBAN:
*Rating: numărul/procentul de telespectatori c