Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) vrea sa cumpere servicii de consultanta in domeniul analizei organizationale si a evaluarii unui numar de 205 persoane cu functie de conducere, prin care sa determine structura organizationala si functionala optima pentru desfasurarea activitatii, conform unui anunt publicat miercuri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Consultantul trebuie sa raporteze rezultatele evaluarii acestora, cu evidentierea punctelor forte si slabe ale fiecarei persoane evaluate, precum si indicarea unui scor individual pe competentele analizate. Contractul are o valoare estimata fara TVA de 540.000 lei.
ASF s-a infiintat ca autoritate contractanta administrativa autonoma, de specialitate cu personalitate juridica, indepedenta, autofinantata, prin preluarea si reorganizarea tuturor atributiilor Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare si Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private in baza OUG nr. 93 din 18 decembrie 2012, aprobata cu modificari prin Legea nr. 113 din 23 aprilie 2013.
Licitatia demarata miercuri de ASF vizeaza achizitia unor servicii de consultanta care are doua componente: cea de asistenta organizationala si cea de evaluare a personalului.
In cadrul compenentei de asistenta organizationala, consultantul va analiza situatia curenta pentru a identifica modalitatile de optimizare si eficientizare a structurii organizationale a ASF si va face apoi un raport cu recomandari privind structura organizationala optima a ASF.
In cadrul componentei de evaluare a personalului, vor fi supusi procedurilor de evaluare un numar de 205 persoane cu functie de conducere din cadrul ASF. Vezi detalii in documentul atasat articolului.
Perioada de executie a proiectului este de 45 de zile lucratoare de la data semnarii contractului