Publicatia britanica Auto Express a realizat un rating al celor mai nereusite zece masini fabricate în ultimii 25 de ani.
Pe primul loc experti au pus modelul Rover CityRover, productia careia a început în 2003. Masina a fost un fel de cantec de lebeda nereusit al companiei britanice MG Rover, a cărui glorie coincide cu anii cincizeci-șaizeci ai secolului trecut. În ciuda prețului rezonabil de 7.000 de lire sterline, vânzările au fost foarte slabe din cauza calitatii îngrozitoare in asamblare.
CityRover a disparut din showroom-uri spre aprilie 2005, odata cu incetarea producției Rover.
Locul al doilea este ocupat de Daihatsu Move , editia din 1997. In mod cinsitit reclama lansata pentru acest model spune ca masina este "neobișnuita la exterior, dar inteligenta în interior". Cu toate acestea, cumpărătorii nu s-au inghesuit s-o cumpere tocmai din cauza exteriorului. Experții publicatiei subliniază că, în ciuda aspectului său urât, masina a fost ieftina și foarte fiabila.
Pe locul al treilea al topului se afla Mitsubishi Carisma, care a fost lansata in producție în 1995. Judecand dupa nume, masina ar fi trebuit sa fie eleganta și speciala, insa producatorul a oferit cumpărătorilor o clona necunoscuta a unui Ford Mondeo. Model a reprezentat o încercare a japonezilor sa atraga atentia clientilor europeni asupra mașinilor mari de productie nipona.
În anii nouăzeci, Suzuki se bucura de succes in vânzări gratie modelelor Vitara și roadsterul Cappuccino. Insa X-90 nu s-a inscris in acest peisaj. Aflat pe locul al 4-lea in topul celor mai nereusite masini, mini - SUV-ul X-90 era o masina nesigura, slab adaptata pentru deplasarea off road și cu design oribil. Toate aceste motive au adus vânzări slabe, care i-au pecetluit soarta, X - 90 fiind retras din productie.
Lista continuă cu Renault Avantime, ediția 2001. Designul pro