Consilierii județeni au aprobat un proiect de hotărâre prin care CJ Gorj a dat în administrare Inspectoratului de Poliție Județean opt imprimante care vor fi distribuite către centrele zonale de poliție. Prin această achiziție, se dorește simplificarea eliberării cazierelor la acele centre zonale de poliție, pentru ca oamenii să nu mai bată drumul până la Târgu-Jiu.
Inspectoratul Județean de Poliție (IPJ) Gorj a primit în administrare, din partea Consiliului Județean Gorj, un număr de opt imprimante performante care vor fi distribuite centrelor zonale de poliție din teritoriu. Valoarea celor opt imprimante este de peste 5.990 lei, iar acestea vor fi folosite pentru eliberarea certificatelor de cazier judiciar, în scopul dotării noilor centre zonale de poliţie, înfiinţate la nivelul Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Gorj. „Imprimantele vor fi date în administrare IPJ Gorj tocmai pentru a veni în sprijinul acestei instituții, în activitatea pe care o desfășoară, în desfășurarea serviciilor de care au nevoie cetățenii. Cetățenii din zonele limitrofe ale orașelor județului vor putea obține cazierele în timp record, cei de la Țicleni, Turceni, Motru și așa mai departe și din zonele limitrofe lor, la fel ca la Târgu-Jiu, adică repede. Încercăm să facem ca deplasările cetățenilor la Târgu-Jiu să nu se mai impună. Acesta a fost singurul motiv pentru care am decis ca imprimantele să fie date în administrarea IPJ Gorj”, a spus Ion Călinoiu, președintele CJ Gorj.
Consilierii județeni au aprobat un proiect de hotărâre prin care CJ Gorj a dat în administrare Inspectoratului de Poliție Județean opt imprimante care vor fi distribuite către centrele zonale de poliție. Prin această achiziție, se dorește simplificarea eliberării cazierelor la acele centre zonale de poliție, pentru ca oamenii să nu mai bată drumul până la Târgu-Jiu.
Inspectoratul Județean de P