Rata inflaţiei continuă să crească în România şi afectează dorinţa de cumpărare a românilor, se arată în studiul GfK Climatul de consum Europa pentru al doilea trimestru al lui 2013, citat de Agerpres.
„Una dintre cele mai sărace ţări din Europa continuă să se zbată cu date economice slabe. În primul trimestru al lui 2013, PIB-ul în România a crescut cu 0,7 procente de la trimestru la trimestru şi 2,6 procente de la an la an. Cu toate acestea, rata şomajului continuă încă să crească. Potrivit statisticilor Eurostat, acum este de 7,5 procente. Rata inflaţiei urcă şi ea. (...) Aceasta afectează dorinţa de cumpărare a românilor. Multe persoane se bazează deja pe fructele şi legumele din grădinile proprii şi sunt afectaţi mai ales dacă urcă şi preţurile alimentare. Banii nu acoperă prea mult în afara articolelor esenţiale de zi cu zi”, se arată în document.
Rata inflaţiei continuă să crească în România şi afectează dorinţa de cumpărare a românilor, se arată în studiul GfK Climatul de consum Europa pentru al doilea trimestru al lui 2013, citat de Agerpres.
„Una dintre cele mai sărace ţări din Europa continuă să se zbată cu date economice slabe. În primul trimestru al lui 2013, PIB-ul în România a crescut cu 0,7 procente de la trimestru la trimestru şi 2,6 procente de la an la an. Cu toate acestea, rata şomajului continuă încă să crească. Potrivit statisticilor Eurostat, acum este de 7,5 procente. Rata inflaţiei urcă şi ea. (...) Aceasta afectează dorinţa de cumpărare a românilor. Multe persoane se bazează deja pe fructele şi legumele din grădinile proprii şi sunt afectaţi mai ales dacă urcă şi preţurile alimentare. Banii nu acoperă prea mult în afara articolelor esenţiale de zi cu zi”, se arată în document.