Preturile speciale de lansare pentru noul model pornesc de la 31.800 euro cu TVA pentru IS 250 (36.100 euro) si 35.500 euro cu TVA pentru IS 300h (40.100 euro).
Cea mai scumpa echipare, F Sport, costa 52.140 euro cu TVA pentru IS 250 si 56.900 euro cu TVA pentru IS 300h.
Motorul pe benzina V6 de 2.500 cmc cu 24 supape al Lexus IS 250 dispune de injectie directa D-4 si sistem Dual VVT-i, dezvoltand o putere de 208 CP la 6.400 rot/min si un cuplu de 252 Nm la 4.800 rot/min.
Sistemul integral hibrid de propulsie al noului Lexus IS 300h combina un motor electric puternic, cu un motor pe benzina de 2,5 litri. Puterea totala a sistemului este de 223 CP, asociata unui consum mixt de combustibil de 4,3 l/100 km si unui nivel de emisii CO2 de 101 g/km pentru versiunea de baza.
Noul IS 300h este de asemenea primul Lexus hibrid integral cu acumulatorul instalat sub panoul din podeaua portbagajului, oferind astfel o capacitate a portbagajului de 450 litri, similara cu cea a modelelor cu motor pe benzina. Localizarea acumulatorului hibrid asigura noului IS 300h si distributia perfecta, 50:50, a maselor.
Designul exterior contine mai multe dotari in premiera Lexus, noul ansamblu de faruri, distinctiv, luminile de zi cu forma de varf de sageata plasate independent sub ansamblul farurilor si un nou design al capotei active, ce permite obtinerea unui profil frontal coborat al autoturismului, optimizand in acelasi timp protectia la impact a pietonilor.
Citeste si:Lexus va avea un lant de magazine cu bunuri de lux. Afla ce produse vei putea cumparaMercedes, noul lider al pietei auto de lux din SUA. A devansat BMW si LexusTop: 10 masini HIBRIDE preferate de romani
Cu o lungime totala de 4.665 mm, noul IS este cu 80 mm mai lung si 10 mm mai lat decat predecesorul sau. Consola frontala a fost marita cu doar 10 mm, iar ampatamentul a fost extins cu 7