Oferta culturală a municipiului Timişoara, care a intrat în cursa pentru a deveni Capitală Culturală Europeană în 2021, este expusă pe două panouri în municipiul contracandidat, Cluj-Napoca, a anunţat Fundaţia 360°, membră a Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană.
Potrivit unui comunicat de presă, Timişoara a primit drept cadou, din partea Fundaţiei 360°, două panouri de afişaj în municipiul Cluj-Napoca, prin care îşi va promova oferta culturală.
"Până pe data de 8 octombrie, în oraşul Cluj-Napoca vor fi promovate acţiunile culturale majore, de prestanţă şi cu vechime pentru urbea noastră. Primele panouri promovează două dintre cele mai importante evenimente culturale din această toamnă, fiind vorba despre Plai, festivalul premiat în 2012, cu Best Small European Festival, în cadrul European Festival Awards 2012 şi aflat acum la a opta ediţie, precum şi de Futuro Textiles, acţiune de mare amploare, organizată împreună cu Centrul Cultural Francez din Timişoara, având la bază un concept unic de expoziţie ce combină ştiinţa, moda, arta şi tehnologia pentru a crea textilele viitorului", se arată în comunicat.
Fundaţia 360°, membră a Asociaţiei Timişoara Capitală Culturală Europeană, se implică activ prin promovare outdoor a tuturor evenimentelor culturale din Timişoara.
Municipiul Timişoara a intrat oficial, în 20 decembrie 2012, în cursa pentru titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2021, anunţul fiind făcut de primarul Nicolae Robu, care a subliniat importanţa zilei de 20 decembrie, dată la care, în urmă cu 23 de ani, Timişoara se declara primul oraş liber de comunism.
Până acum şi-au manifestat intenţia de a candida la titlul de Capitală Culturală Europeană oraşele Arad, Alba Iulia, Braşov, Cluj-Napoca, Timişoara, Sfântu Gheorghe şi Iaşi.
Oferta culturală a municipiului Timişoara, care a intrat în cursa pentru a deveni