O companie aeriana a amenintat un pasager ca nu il va lasa la bordul aeronavei dupa ce acesta a criticat serviciile firmei pe Twitter.
Mark Leiser, lector la Universitatea Strathclyde, dorea sa porneasca intr-o calatorie de afaceri de la Glasgow la Londra, scrie The Independent. Dupa ce avionul sau intarziase mai bine de o ora, un alt pasager, un soldat, s-a aratat alarmat ca nu va mai prinde ultimul tren care pleca din aeroportul Gatwick catre centrul Londrei. O insotitoare de zbor i-a raspuns ca nu este problema companiei EasyJet cum isi continua calatorii traseul dupa ce se dau jos din avion. Mark Leiser a asistat la acest dialog si a descris pe Twitter situatia care i s-a parut revoltatoare.
In timp ce se afla la coada, barbatul a fost luat deoparte de o insotitoare de zbor care i-a spus ca nu se va mai putea urca in avion din cauza celor scrise pe Internet. Unul dintre manageri a venit si, conform spuselor barbatului, a cerut sa se verifice daca acesta avea bagaje urcate in avion.
"Mi-au cerut sa vada ce am scris pe Twitter si sa salvez acel mesaj. Mi-au spus apoi ca ar trebui sa gandesc mai mult inainte de a trimite astfel de mesaje asteptandu-ma apoi sa ma urc in avion. Le-am raspuns ca ceea ce am scris eu nu a fost o amenintare ci o critica si ca se cheama drept de exprimare", a povestit Mark Leiser.
Potrivit barbatului, managerul l-a intrebat daca este avocat iar acesta i-a raspuns ca preda dreptul la Universitate.
"Pana la acel moment, toata lumea se imbarcase asa ca l-am rugat sa se hotarasca mai repede daca ma lasa sau nu sa urc. Pana la urma a fost de acord dar cred ca m-a lasat doar pentru ca i-am aratat legitimatia de profesor in drept", a continuat Mark Leiser.
Reprezentantii companiei neaga ca un astfel de incident s-ar fi petrecut.
"EasyJet nu a refuzat niciodata dre