Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Sălaj atrage atenţia tuturor agenţilor economici cu privire la faptul că, pe raza municipiului Zalău, un “domn” care se recomandă “inspectorul Rotaru” de la OPC a apelat telefonic mai mulţi administratori de unităţi de alimentaţie publică solicitând, în baza unor presupuse reclamaţii pe care le-ar rezolva în favoarea acestora, să i se încarce cartela telefonică. Astfel, la numărul de pe care falsul inspector apelează, ulterior nu mai poate fi contactat. Potrivit unor informaţii furnizate de Dorina Rednic, inspector adjunct al CJPC Sălaj, modul în care “inspectorul Rotaru” acţionează este caracteristic înşelătorilor prin telefon , cărora le-au căzut victime mai mulţi cetăţeni din alte judeţe ale ţării. Astfel de situaţii se pot repeta, chiar sub o altă identitate şi, în acest sens, reprezentanţii CJPC Sălaj atrag atenţia operatorilor economici care primesc astfel de apeluri telefonice să anunţe imediat poliţia. Tot pe această cale, agenţii economici sunt sfătuiţi să nu dea curs unor astfel de solicitări şi să înştiinţeze astfel de situaţii la CJPC Sălaj.
Dorina Rednic a precizat că operatorii economici trebuie să ştie că toate controalele dispuse se desfăşoară după o procedură de control, aprobată de către preşedintele Autorităţii Naţionale pentu Protecţia Consumatorilor (ANPC), iar angajaţii CJPC au datoria de a se legitima şi de a acţiona în baza unui ordin de deplasare, lucrând de altfel în echipă, având obligaţia de a consemna controlul în registrul unic de control.
comments
Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Sălaj atrage atenţia tuturor agenţilor economici cu privire la faptul că, pe raza municipiului Zalău, un “domn” care se recomandă “inspectorul Rotaru” de la OPC a apelat telefonic mai mulţi administratori de unităţi de alimentaţie publică solicitând, î