Lantul de magazine cu preturi mici Miniprix, lansat pe piata locala acum mai bine de un deceniu, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 74 de milioane de lei, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, conform datelor companiei, iar cel mai mic magazin al reţelei i-a adus vânzări de circa 8,2 milioane de lei (1,85 mil. euro).
"Magazinul din Piaţa Romană a generat anul trecut 11% din vănzări", a declarat Ana Maria Cristina, proprietarul companiei şi fost preşedinte al ARIS (Agenţia Română pentru Investiţii Străine).
Magazinul Miniprix situat la etajul 1 al unui bloc din Piaţa Romană, în centrul Bucureştiului, este unitatea cu cel mai bun vad, însă suprafaţa redusă nu-i permite să egaleze vânzările realizate de companie în Otopeni sau în cartierul Militari.
Miniprix, lansat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu, a ajuns să aibă zilnic 3.000 de clienţi, dintre care circa o treime online. Dezvoltarea pe online, începută acum circa patru ani, a ajutat compania să reziste în criza financiară care s-a simţit în portofelele românilor. Astfel, astăzi, magazinului online contribuie cu 35-40% la cifra de afaceri a companiei.
Povestea reţelei Miniprix din Bucureşti, aici.
Lantul de magazine cu preturi mici Miniprix, lansat pe piata locala acum mai bine de un deceniu, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 74 de milioane de lei, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, conform datelor companiei, iar cel mai mic magazin al reţelei i-a adus vânzări de circa 8,2 milioane de lei (1,85 mil. euro).
"Magazinul din Piaţa Romană a generat anul trecut 11% din vănzări", a declarat Ana Maria Cristina, proprietarul companiei şi fost preşedinte al ARIS (Agenţia Română pentru Investiţii Străine).
Magazinul Miniprix situat la etajul 1 al unui bloc din Piaţa Romană, în centrul Bucureştiului