Sistemele de IT şi comunicaţii au început să joace un rol din ce în ce mai mare în activitatea Danone România, care produce zilnic la Bucureşti 1,5 milioane de iaurturi, de la automatizarea unor activităţi până la monitorizarea producţiei, a stocurilor şi a livrărilor de produse, dar şi prin desenarea unui „tablou de comandă“ al businessului pentru echipa de top management, unde sunt analizate şi interpretate datele acumulate atât din interiorul cât şi din exteriorul companiei, a declarat într-un interviu pentru ZF Aurelian Sin, directorul IT pentru Europa de Sud-Est al grupului agroalimentar francez.
„Cred că în anul 2013 nu mai poţi să funcţionezi fără a avea un grad destul de mare de automatizare, iar companiile nu ar mai fi competitive dacă lucrurile s-ar face cu creion şi hârtie“, a spus Sin.
Sistemele IT&C ale Danone intervin în preluarea de date încă din momentul în care laptele este preluat de companie de la diferite ferme din România, iar ulterior ţin automatizat evidenţa utilizării materiei prime. „Din momentul în care laptele ajunge în fabrică, analizele sunt salvate în sistemul IT şi există o trasabilitate foarte exactă a cisternei, iar după aceea ştim la cine a fost livrat produsul final, pe ce raft a ajuns.“ Continuarea pe ZFCorporate
Sistemele de IT şi comunicaţii au început să joace un rol din ce în ce mai mare în activitatea Danone România, care produce zilnic la Bucureşti 1,5 milioane de iaurturi, de la automatizarea unor activităţi până la monitorizarea producţiei, a stocurilor şi a livrărilor de produse, dar şi prin desenarea unui „tablou de comandă“ al businessului pentru echipa de top management, unde sunt analizate şi interpretate datele acumulate atât din interiorul cât şi din exteriorul companiei, a declarat într-un interviu pentru ZF Aurelian Sin, directorul IT pentru Europa de Sud-Est al grupului agroalimentar