“Pentru noi cele noua luni din acest an au aratat bine si asta datorita expansiunii, dar si datorita faptului ca in magazinele noastre consumatorii au venit mai des”, spune Catalina Aldea, director comercial al Mega Image.
In prezent, Mega Image este cea mai mare retea de supermarketuri din Romania, care cuprinde 250 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase, sub marcile Mega Image (150) si Shop&Go (100).
Planurile de expansiune ale belgienilor pe piata romaneasca nu se opresc insa aici, compania urmand sa inaugureze la inceputul lunii octombrie un nou Concept Store, in zona Piata Sudului din Bucuresti, asemanator celui deschis in zona Piata Gemini.
Potrivit Catalinei Aldea, retailerul poate incheia anul acesta cu un numar de 300 de magazine.
“Posibilitatea de a ne extinde pana la 300 de magazine pana la finalul anului ramane in picioare. Daca ar fi sa mai deschidem inca 100 de magazine Shop&Go avem deja cui sa le dam, cererea este mare. Bucurestiul ofera in continuare spatii pentru noi deschideri. La fel si orasele din tara in care suntem deja prezenti. Magazinele de proximitate reprezinta o solutie convenabila”, explica Aldea.
Shop&Go este un concept lansat pe piata din Romania in anul 2010 si este operat pe baza unui contract de parteneriat intre Mega Image si antreprenorul care a preluat un astfel de magazin. Pentru moment, pe fondul numarului mare de aplicanti, procesul de inscriere si selectie a fost interrupt pe perioada nedeterminata, au afirmat reprezentantii companiei.
Pe de alta parte, directorul comercial al Mega Image nu exclude posibilitatea achizitiei in viitor a unor jucatori mai mici din retailul local.
Citeste si:Richard Branson, iubitor al calatoriilor: Dupa vizita in spatiu, vreau sa ajung pe LunaTurism spatial in masa, din 2015!Cercel, BRD: Romania nu isi permite