Piraeus Bank, parte a grupului financiar grecesc Piraeus Bank Group, a anuntat miercuri ca lanseaza o campanie de recrutare interni pe reteaua sociala Facebook, pe care ii si renumereaza.
Astfel, banca a dat startul aplicatiei de internship „The Social Interns”. Unul dintre elementele de noutate ale acestei campanii consta in primul pas al procesului de recrutare, care se face exclusiv pe pagina de Facebook a bancii, prin accesarea aplicatiei The Social Interns.
CV-urile si scrisorile de recomandare pot fi incarcate pe pagina de Facebook a Piraeus Bank Romania pana pe 10 Octombrie.
Prima etapa a selectiei pentru programul de internship consta in completarea formularului de inscriere din aplicatie. Aici, candidatilor le sunt cerute diverse informatii cu privire la cunostintele pe care le detin, dar si incarcarea CV-ului si a unei scrisori de intentie. Si cum aplicatia se desfasoara pe Facebook, nu putea sa lipseasca si componenta interactiva a acesteia: candidatii isi pot invita prietenii sa intre pe pagina cu profilul lor din aplicatie si sa ii sustina cu un like si/sau o recomandare. Acesta nu este un element obligatoriu al procesului de recrutare, insa le sporeste sansele candidatilor de a fi selectati pentru urmatorea etapa a concursului.
Procesul de recrutare nu se desfasoara insa exclusiv in social media: elementele online sunt completate offline. Astfel, la finalul etapei de inscriere desfasurate pe Facebook, vor fi selectati 100 de candidati, care vor fi supusi unor probe practice, dar si unui interviu „clasic”.
Iar la final, cei trei castigatori isi vor incepe programul de internship platit pe o perioada de trei luni, in mai multe departamente ale institutiei.
Campania The Social Interns, desfasurata de Piraeus Bank Romania in colaborare cu Advicesi cu Universitatea Crestina Dimitrie Cant