BCR a înregistrat în luna august circa 1,5 milioane de tranzacţii la cele 400 de ghişee automate (ATP), în valoare de peste 400 de milioane de lei, informează instituţia, într-un comunicat remis redacţiei.
„Printre avantajele utilizării ghişeelor automate se numără rapiditatea în efectuarea tranzacţiilor, durata unei operaţiuni reducându-se de la circa 4 minute la mai puţin de 40 de secunde. Clienţii au înţeles rapid acest avantaj, rata de migrare a operaţiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de ghişee automate ajungând la 60% în august 2013”, a declarat Bogdan Marin, director executiv al Direcţiei Managementul Canalelor Retail a BCR. Din totalul operaţiunilor efectuate la ghişeele automate, peste 60% reprezintă plata facturilor, iar 40% alimentări ale conturilor proprii şi operaţiuni de plată a ratelor pentru cardurile de credit BCR.
BCR a înregistrat în luna august circa 1,5 milioane de tranzacţii la cele 400 de ghişee automate (ATP), în valoare de peste 400 de milioane de lei, informează instituţia, într-un comunicat remis redacţiei.
„Printre avantajele utilizării ghişeelor automate se numără rapiditatea în efectuarea tranzacţiilor, durata unei operaţiuni reducându-se de la circa 4 minute la mai puţin de 40 de secunde. Clienţii au înţeles rapid acest avantaj, rata de migrare a operaţiunilor cu numerar de la casieriile BCR la cele 400 de ghişee automate ajungând la 60% în august 2013”, a declarat Bogdan Marin, director executiv al Direcţiei Managementul Canalelor Retail a BCR. Din totalul operaţiunilor efectuate la ghişeele automate, peste 60% reprezintă plata facturilor, iar 40% alimentări ale conturilor proprii şi operaţiuni de plată a ratelor pentru cardurile de credit BCR.