Şinele de tramvai care nu au fost dezafectate încetinesc activitatea de realizare a noului tronson. Lucrările au întârziat deja un an, timp în care nimeni nu s-a gândit să pregătească terenul pentru săpături. Sursa: AGERPRES
În timpul vizitei de ieri, de la ora 10.00, a primuluiministru Victor Ponta - muncitorii transpirau şi celebra "Cârtiţă" fora în subteran pe şantierul liniei de metrou din sectorul 6. După două ore, zecile de muncitori au dispărut, iar imensa maşinărie era oprită.
Agitaţie comunistă pentru Ponta
Victor Ponta a vizitat lucrările de la magistrala de metrou din cartierul Drumul Taberei, staţia de la Academia Militară, pentru a pune oficial în funcţiune utilajele de săpat pentru execuţia galeriilor subterane Tunnel Boring Machine (TBM - denumite popular şi Cârtiţe).
Şeful Executivului a susţinut că, în 2016, locuitorii din zonă vor putea călători cu metroul la muncă.
"Se lucrează non-stop, fie iarnă, fie vară, în trei schimburi, TMB-ul fiind operat de o echipa de 15 oameni. Alături de angajaţii români, sunt specialişti din Italia şi Spania", a declarat Mihai Divlan, reponsabil cu execuţia din partea firmei de construcţii Astaldi. Însă din cauza faptului că terenul nu a fost pregătit pentru săpături, adică nu au fost dezafectate liniile de tramvai de suprafaţă, "Cârtiţa" nu poate "avansa" mai mult de 4 metri pe zi.
În jurul orei 12.00, primul-ministru, Ramona Mănescu (ministrul Transporturilor) şi restul şefilor de la Metrorex au terminat vizita. Urmarea? Doar trei muncitori mai lucrau, iar "Cârtiţa" era trasă pe dreapta.
"A fost pornită dimineaţă, din ce ştiu. Restul colegilor sunt plecaţi la masă, este pauza de prânz, de la ora 12 la ora 13", ne-a spus unul dintre muncitorii de la magistrala de metrou spre Drumul Taberei.
După inaugurarea făcută de premier, majoritatea muncitorilor au dispărut