Aproximativ 2.000 de florării înregistrate la Registrul Comerţului, dintre care 1.900 tradiţionale şi 130 online, împart o piaţă estimată, anul trecut, la circa 200 de milioane de euro, a declarat Marius Dosinescu, CEO şi fondator al florăriilor FlorideLux.ro, potrivit unui comunicat de presă.
"Piaţa florăriilor offline a fost de aproximativ 200 milioane de euro anul trecut şi a fost caracterizată de un trend pozitiv către reglementare şi fiscalizare corectă. Din întreaga industrie de floristică, piaţa online de flori reprezintă circa 2,5%, iar din punct de vedere al valorii, circa 2,5 milioane de euro", a explicat Marius Dosinescu.
După cum menţionează acesta, românii au început să prefere tot mai mult achiziţiile pe internet, drept pentru care şi vânzările florăriilor online cresc cu 30% de la an la an.
"Ca urmare a noilor obiceiuri de consum, dar şi a scăderii puterii de cumpărare, a faptului că florile se află la vârful piramidei nevoilor zilnice, industria florăriilor clasice va cunoaşte un regres în 2013, piaţa urmând să coboare la nivelul de 190 de milioane de euro2, se mai arată în comunicat.
F.A. Aproximativ 2.000 de florării înregistrate la Registrul Comerţului, dintre care 1.900 tradiţionale şi 130 online, împart o piaţă estimată, anul trecut, la circa 200 de milioane de euro, a declarat Marius Dosinescu, CEO şi fondator al florăriilor FlorideLux.ro, potrivit unui comunicat de presă.
"Piaţa florăriilor offline a fost de aproximativ 200 milioane de euro anul trecut şi a fost caracterizată de un trend pozitiv către reglementare şi fiscalizare corectă. Din întreaga industrie de floristică, piaţa online de flori reprezintă circa 2,5%, iar din punct de vedere al valorii, circa 2,5 milioane de euro", a explicat Marius Dosinescu.
După cum menţionează acesta, românii au început să prefere tot mai mult achiziţiile pe internet, d