Cu ocazia Festivalului „George Enescu“, simigeria „Luca“ produce covrigi în formă de cheia sol, realizaţi special pentru a astâmpăra „foamea de muzică“ a melomanilor.
Sute de trecători grăbiţi, care străbat zilnic Bulevardul Dacia din zona Piaţa Romană, se opresc în faţa simigeriei „Luca“. Oamenii, ademeniţi de mirosul covrigilor proaspăt scoşi din cuptor, sunt acum întâmpinaţi de o pancartă cu mesajul: „Covrigul muzical pentru Festivalul «George Enescu»“.
„Iniţiativa de a avea un covrig în formă de cheia sol a pornit de la echipa Festivalului, pe baza strategiei de comunicare din acest an, al cărui punct central a fost să construim un Bucureşti Creativ. Am vrut să arătăm ce oportunităţi sunt, inclusiv pentru micii antreprenori, datorită Festivalului Enescu“, a spus Oana Marinescu, directorul de comunicare al Festivalului.
Astfel, a luat naştere colaborarea dintre simigeria Luca şi Festivalul „Enescu“, în urma unei propuneri venite din partea organizatorilor festivalului, pe care reprezentanţii simigeriei au acceptat-o cu drag.
„Această propunere de a fi cooptaţi în cadrul evenimentului ne-a onorat şi responsabilizat deopotrivă. Covrigii în formă de cheia sol reprezintă perfect această colaborare, alăturând covrigului simbolul universal al fenomenului muzical, cel mai bine reprezentat în România de Festivalul George Enescu“, spune Cosmin Postole, administratorul firmei Tinervis Group, responsabilă pentru conceperea şi dezvoltarea brandului „Simigeria Luca“.
El adaugă că motivaţia colaborării cu Festivalul „George Enescu“ nu a fost de natură financiară, ci le-a dat şansa alăturării brandului lor de unul dintre cele mai importante evenimente culturale din România. „În plus, zâmbetul de pe faţa clienţilor la vederea covrigilor cheia sol ne bucură şi ne satisface“, a completat Postole.
Până p