Transportul in comun, în municipiul Târgovişte, se desfăşoară, din păcate, numai cu microbuze şi autobuze. Troleibuzele au fost retrase, dacă îmi amintesc bine, de prin anul 2005 şi… retrase au rămas, deşi în tot oraşul au rămas liniile de troleibuz, şi asta pentru că, încă de prin anul 2006, autorităţile locale de la acel moment spuneau că se are în vedere achiziţionarea de troleibuze noi, dar… din anul 2006 şi până în prezent singurele lucruri noi aduse… câteva autobuze, iar liniile de troleibuz, date uitării. Dacă încerc să fac o radiografie a troleibuzului în Târgovişte, şi sper să nu greşesc, constatăm că erau 3 linii de troleibuz: două care mergeau de la Combinatul de Oţeluri Speciale către capetele oraşului, şi care circulau la orele la care intrau-ieşeau muncitorii, liniile 8 şi 14, şi linia 5 – care făcea legătura între două capete ale oraşului şi circula din 30 în 30 minute şi din 60 în 60 de minute seara. Numărul total de troleibuze a fost de cinci. Troleibuzele au fost scoase complet din circulaţie şi a fost implementat un nou plan de transport. Primăria Municipiului Târgovişte a trecut la un nou plan de transport, al unei societăţi, care a presupus trasee principale şi trasee secundare ce fac legătura între cartierele Târgoviştei şi zonele centrale. La acestea se adaugă cursele regulate care fac legătura între cartiere şi zonele industriale, dar şi localităţile învecinate Târgo-viştei. Şi, aşa cum vă spuneam şi mai sus, reţelele de contact aerian pentru troleibuze au fost date uitării, ajungând într-o stare avansată de degradare, ba, mai mult, în unele situaţii devenind un real pericol în trafic. Miercuri seară, în municipiul Târgovişte s-a petrecut un incident care mai bine de o oră a paralizat traficul: cablul liniei de troleibuz de pe Bulevardul I.C. Brătianu – intersecţia cu strada Tudor Vladi-mirescu a fost rupt pe o lungime de câteva sute de metri