Cursurile de perfecţionare au fost urmate de 45 de angajaţi din Agenţii Judeţene de Ocupare a Forţei de Muncă(AJOFM) din trei regiuni de dezvoltare economică. Programul a fost organizat printr-un proiect al AJOFM Alba, cofinanţat prin programul POSDRU.
Studiile de specialitate arată că profesionalismul, verigă importantă care guvernează conduita funcţionarului public, poate fi transpus în practică doar dacă există un corp de angajaţi cu funcţii administrative, care să asigure servicii de calitate.
Un demers în acest sens este pus în practică de Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă(AJOFM) Alba prin proiectul„3C – Calitatea Crează Competenţe - Calitatea în formare Crează Competenţe profesionale de nivel european pentru personalul SPO din Regiunile Centru, Vest şi Nord-Vest“. Proiectul este derulat împreună cu AJOFM Arad, AJOFM Satu Mare, S.C. Tobimar Construct SRL Alba Iulia, Universitatea „1 Decembrie 1918” Alba Iulia, Desarrollo de Estrategias Exteriores SA, Fomento de Iniciativas y Desarrollo de Actividades S.L., Servicio Público de Empleo del Principado de Asturias, ultimele trei din Spania.
Perfecţionare pentru 45 de angajaţi din Regiunile Centru, Vest şi Nord-Vest
Dezvoltarea competenţelor personalului care lucrează în Agenţiile Judeţene de Ocupare a Forţei(AJOFM) stă la baza modernizării acestor instituţii, care au calitatea de Serviciu Public de Ocupare(SPO). Prin proiectul AJOFM Alba se asigură un cadru organizat de acţiune în acest sens.Pentru a diminua deficitul de competenţe profesionale, a fost stabilit un Program de perfecţioanare profesională în ocupaţia de „Consultant administraţie publică”. Participanţii au fost selectaţi din 16 structuri ale Serviciului Public de Ocupare(SPO): AJOFM-uri din regiunile Centru, Vest şi Nord-Vest, Centrul Naţional de Formare Profesională a Personalului Propriu( CNFPPP ), Centre regionale