Nu mai este de mult o noutate pentru nimeni că nici Guvernul USL nu este mai bun cu nimic decât celelalte guverne care au condus România după Revoluţie. Deşi alianţa a venit la putere făcând promisiuni că vom începe să trăim mai bine dacă vom curăţa ţara de portocalii, că vom fi guvernaţi de oameni care nu se gândesc să ia şapte piei de pe noi, lucrurile stau exact pe dos.
Dan Şova şi Eugen Nicolăescu, unul de la PSD şi altul de la PNL, sunt doi dintre miniştrii care, în încercarea lor disperată de a face bani, au pus gând rău şoferilor şi aşa greu încercaţi din cauză că niciun guvern de după 1989 nu a fost în stare să pună stavilă preţurilor la benzină şi motorină, care au ajuns în ultimii ani să fie considerate produse de lux. Unul dintre ei, Dan Şova, ajuns ministru al Marilor Proiecte, doar pentru că este prieten cu premierul Victor Ponta, şi-a pus în gând să majoreze preţul rovignetelor, adică să majoreze taxa percepută de la şoferi, pentru că sunt lăsaţi să circule pe drumuri naţionale pline de gropi şi care nu mai fac faţă traficului şi pe autostrăzi scurte, care se strică cât ai zice peşte. Reprezentanţii ministerului condus de prietenul premierului mai au şi obrăznicia să justifice creşterea preţurilor prin faptul că în România se plătesc cele mai mici taxe de drum din Europa. Indivizii de acolo uită însă să spună că avem şi cele mai proaste drumuri, iar veniturile românilor de abia dacă ajung la genunchiul broaştei, în comparaţie cu ţările din aceeaşi Europă, folosită pentru a argumenta o scumpire lipsită de orice bun-simţ.
Cel de-al doilea „părinte al patriei”, ajuns la al nu ştiu câtelea mandat de ministru fără să aibă nicio realizare notabilă, vrea şi el să facă bani pentru Sănătate, tot pe spatele posesorilor de maşini. Ministrul liberal Nicolăescu, cere o parte din sumele plătite de şoferi pentru RCA, ceea ce i-a făcut pe asiguratori s