In urma cu 50 de ani, modelul 911 debuta la Salonul International Auto de la Frankfurt. La numai zece ani distanta era lansat primul model 911 Turbo.
Tractiunea integrala, directia activa pe puntea din spate, aerodinamica adaptiva, farurile full-LED si cei 520 CP (560 CP in cazul versiunii 911 Turbo S) ai motorului boxer cu sase cilindri subliniaza rolul noii generatii 911 Turbo ca masina de curse, masina de zi cu zi si standard de performanta.
Citeste si:Dana Cortina, Porsche Inter Auto: Ne asteptam la o crestere de 30% a pietei premium in 2012Porsche Leasing, crestere de 43% a valorii bunurilor finantate in T1Marcile Porsche si Bentley schimba importatorul in Romania
Modelul 911 Turbo S atinge 100 km/h in 3,1 secunde si costa 212.000 euro cu TVA. Viteza maxima este de 318 km/h.
Jucand un rol foarte important, noul sasiu are o greutate redusa, iar ampatamentul este mai lung cu 100 mm, rotile fiind si ele mai late cu 20 mm. Sistemul activ anti-ruliu (PDCC), care este introdus in premiera pentru modelele 911 Turbo, creste performanta dinamica si mai mult.
In urma cu 50 de ani, modelul 911 debuta la Salonul International Auto de la Frankfurt. La numai zece ani distanta era lansat primul model 911 Turbo.
Tractiunea integrala, directia activa pe puntea din spate, aerodinamica adaptiva, farurile full-LED si cei 520 CP (560 CP in cazul versiunii 911 Turbo S) ai motorului boxer cu sase cilindri subliniaza rolul noii generatii 911 Turbo ca masina de curse, masina de zi cu zi si standard de performanta.
Citeste si:Dana Cortina, Porsche Inter Auto: Ne asteptam la o crestere de 30% a pietei premium in 2012Porsche Leasing, crestere de 43% a valorii bunurilor finantate in T1Marcile Porsche si Bentley schimba importatorul in Romania
Modelul 911 Turbo S atinge 100 km/h in 3,1 secunde si costa 212.000 euro cu TVA. Viteza maxima este de 31