Foto: cotidianul.ro
Publicitatea pentru cianuri nu mai cunoaşte limite. Ce legătură este între sex şi cianuri. Primarul din Certej a uitat de catastrofa din 1971, iar guvernanţii au uitat în 2013 ce au declarat ca fiind ilegal în iulie 2012.
Publicitatea pentru cianuri nu mai cunoaşte limite
A început şi propaganda deşănţată pentru „noua Roşie Montană”, mai precis exploatarea – tot cu cianuri – din comuna hunedoreană Certeju de Sus. Numai că, aici, propaganda nu mai scoate în faţă (ca la Roşia Montană) clipuri cu „feţe de oameni disperaţi” (feţe care au cu totul altă configuraţie atunci când sunt în faţa camerelor de luat vederi la protestele orchestrate de cei de la RMGC) care susţin că Roşia Montană rezolvă problema locurilor de muncă. Pentru Certeju de Sus s-a trecut la un „next level”. Unul care poate fi considerat ca fiind ultimul răcnet în materie de prostit românii. Într-un reportaj din gandul.info, unde în loc de (P) - semnalizarea de publicitate - apare „Exclusiv”, titlul sună astfel: „A doua Roşie Montană este în Hunedoara. Primarul din Certej: Cine mănâncă peşti din iazul cu cianuri îşi îmbunătăţeşte viaţa sexuală”.
Nu ştim dacă o astfel de declaraţie plasată chiar în titlu va înjumătăţi numărul protestatarilor „anti” şi va mări numărul celor care strigă „vrem cu cianuri”. Cu siguranţă însă, mai din curiozitate, mai din interes, s-au găsit destui care să butoneze pe titlu (mai ales căa existat şi un cross-promo în „ProSport”, un ziar destul de bine citit pe net). Şi ce au putut citi după ce au intrat pe text? Ce minunat este să exploatezi aurul cu cianuri, cât de inofensive sunt cianurile, ce bun este peştele din lacurile cu cianuri, ce sănătoşi sunt oamenii care locuiesc lângă zonele cianurizate etc. etc. Cât despre problema principală, cea cu îmbunătăţirea vieţii sexuale, undeva, mai jos în text, primarul spune că „a glumit”, dar a sp