Modelul de la Frankfurt este ultimul din "ciclul vieţii" pe care Laurens van der Acker l-a reprezentat prin intermediul a şase concepte diferite, întruchipând şase etape ale vieţii: dragoste, explorare, familie, muncă, joacă şi înţelepciune. Initiale Concept evocă partea vieţii în care fiecare aspiră la linişte şi se foloseşte de tot ce a dobândit până în acel moment. Din punct de vedere stilistic, Initiale Paris îmbină caracteristicile a trei tipuri diferite de caroserie: grila bombastică şi şoldurile accentuate duc cu gândul la o limuzină/hatch, jantele de 22 de inchi şi aripile embosate fac referire la SUV-uri, în timp ce suprafaţa vitrată şi spaţiul interior trimit către un MPV. Însă, după ce va scăpa de elementele avangardiste, Initiale Paris se va transforma, uşor-uşor, în noul Renault Espace. Sub capota conceptului se află un diesel dCi 130 care a primit două turbosuflante şi care, cel mai probabil, îşi va găsi loc, în viitor, în maşinile de serie ale gamei franţuzeşti. Faţă de un diesel echivalent ca putere, cel de pe Initiale Paris emite cu 40 g/km mai puţin CO2 şi arde cu 25% mai puţin combustibil, conform declaraţiei producătorului. În plus, 90% din cuplul de 400 Nm este disponibil încă de la 1.500 rpm. Modelul de la Frankfurt este ultimul din "ciclul vieţii" pe care Laurens van der Acker l-a reprezentat prin intermediul a şase concepte diferite, întruchipând şase etape ale vieţii: dragoste, explorare, familie, muncă, joacă şi înţelepciune. Initiale Concept evocă partea vieţii în care fiecare aspiră la linişte şi se foloseşte de tot ce a dobândit până în acel moment. Din punct de vedere stilistic, Initiale Paris îmbină caracteristicile a trei tipuri diferite de caroserie: grila bombastică şi şoldurile accentuate duc cu gândul la o limuzină/hatch, jantele de 22 de inchi şi aripile embosate fac referire la SUV-uri, în timp ce suprafaţa vitrată şi spaţiul int