McDonald's vrea sa promoveze mai mult alternativele sanatoase, astfel incat cartofii prajiti vor fi inlocuiti cu salate in multe dintre meniuri.
New York Times scrie ca planurile companiei vor include cele mai mari 20 de piete, care reprezinta 80% din vanzarile totale.
Astfel, McDonald's va renunta la produsele cu un nivel scazut de nutrienti pentru copii si va realiza si promova mai multe meniuri in care cartofii prajiti vor fi inlocuiti cu salate.
Desi compania a introdus in ultima vreme alternative "verzi", vanzarile au ramas slabe, avand in vedere ca aceste restaurante sunt inca vizitate in mare parte doar pentru produsele de tip fast-food.
Lanturi precum Chipotle sau Panera, de exemplu, au devenit foarte populare pentru ca sunt percepute ca oferind mancare cu o calitate mai ridicata pentru doar cativa bani in plus.
In consecinta, conducerea McDonald's a precizat ca va promova intens prin reclame noile meniuri, ca sa castige noi clienti, sa scape de reclamatiile organizatiilor pentru sanatate si sa participe la programul american de reducere a obezitatii in randul copiilor.
Pentru a tine pasul cu schimbarile, McDonald's a introdus recent optiunea de a inlocui albusurile de ou din toate sandvisurile sale de la micul dejun.
Schimbarile vor fi implementate in jumatate din piete in urmatorii 3 ani si in toate regiunile pana in 2020.
Primele tari in care se va implementa imediat noua mutare sunt Argentina, Australia, Brazilia, Canada, China, Franta, Germania, Hong Kong, Italia, Japonia, Olanda, Polonia, Rusia, Spania, Suedia, Taiwan, Marea Britanie si SUA.
Actiunile McDonald's au inchis, joi, pe Wall Street in urcare, cu 0,56%, la 98,19 dolari, nivel la care capitalizarea companiei este de 98,16 miliarde dolari.
McDonald's vrea sa promoveze mai