Facebook a confirmat că a început din nou testele pentru o platformă mobilă de reclame prin intermediul căreia compania ar putea face publicitate prin diverse aplicaţii pentru smartphone-uri, scrie Business Insider.
Compania renunţase la proiect în decembrie 2012, însă acesta a revenit în atenţia board-ului Facebook pe fondul deciziei competitorului său principal din SUA, Twitter, de a genera venituri din reclame servite în afara reţelei de socializare.
Facebook obţine venituri de 656 milioane de dolari pe trimestru din reclame, fiind a doua companie după Google din acest punct de vedere. Dacă reţeaua lui Mark Zuckerberg reuşeşte să lanseze o platformă de reclame independentă, şi-ar putea mări considerabil veniturile.
Lansarea unei platfome mobile de reclame ar permite Facebook să-şi plaseze anunţurile plătite şi pe site-urile sau aplicaţiile altor companii, deschizându-şi orizontul către întreg spectrul format din mediul mobil de publicitate.
Facebook a confirmat că a început din nou testele pentru o platformă mobilă de reclame prin intermediul căreia compania ar putea face publicitate prin diverse aplicaţii pentru smartphone-uri, scrie Business Insider.
Compania renunţase la proiect în decembrie 2012, însă acesta a revenit în atenţia board-ului Facebook pe fondul deciziei competitorului său principal din SUA, Twitter, de a genera venituri din reclame servite în afara reţelei de socializare.
Facebook obţine venituri de 656 milioane de dolari pe trimestru din reclame, fiind a doua companie după Google din acest punct de vedere. Dacă reţeaua lui Mark Zuckerberg reuşeşte să lanseze o platformă de reclame independentă, şi-ar putea mări considerabil veniturile.
Lansarea unei platfome mobile de reclame ar permite Facebook să-şi plaseze anunţurile plătite şi pe site-urile sau aplicaţiile altor companii, deschizân