Modelul 911 Turbo a fost lansat şi în România în urmă cu două zile
Preţul unei astfel de maşini se adresează doar oamenilor pentru care 200.000 de euro reprezintă banii pentru a-şi ridica nivelul de răsfăţ
La 50 de ani de la lansarea primului model de 911, producătorii germani au dezvăluit cum va arăta noul prototip, cel care continuă legenda maşinii‑emblemă pentru Porsche. Şi pentru că este o emblemă, nu se poate modifica prea mult, mai ales că pasionaţii de acest model nu îşi doresc ca maşina lor să arate diferit. Producătorul a avut grijă ca noul 911 Turbo Cabrio să fie aceeaşi maşină sport, decapotabilă, ce îţi oferă acel aer de bogătaş care se plimbă pe străzile din Monte Carlo, cu o eşarfă la gât şi o cămaşă albă.
Noua maşină de la Porsche păstrează propulsorul de 3,8 litri, cu 520 de cai putere, în varianta Turbo Cabrio, şi 560 de cai putere în varianta Turbo S Cabrio. Suficient cât să îţi şifonezi cămaşa de mătase dacă îţi scapă talpa în acceleraţie. Trebuie să fii atent şi când pleci de pe loc, pentru că, dacă nivelul adrenalinei este crescut din varii motive, poţi ajunge la 100 km/h în 3,5 secunde la modelul Turbo Cabrio (3,2 la modelul Turbo S Cabrio). Practic, mai mult a durat să scriu propoziţia despre asta, decât procesul în sine!
Şi dacă vă păstraţi nivelul de adrenalină şi găsiţi o linie dreaptă unde să vedeţi doar orizontul, puteţi ajunge la 318 km/h, viteza maximă la care ajunge noul Porsche 911 Turbo Cabrio.
Scump, dom’le, scump!
În cazul în care vă treziţi la volanul unei astfel de maşini şi vă încearcă o răceală, lucrurile se rezolvă relativ repede pentru a nu agrava boala. Acoperişul textil se închide în doar 13 secunde, atât pe loc, cât şi în mişcare, la viteze de până la 50 km/h.
Totuşi, pentru a vă trezi la volanul unei astfel de maşini, nu trebuie să dormiţi mai deloc. Preţul unui Porsche 911