Traficul pe podul de la Agigea va fi restrictionat pentru vehiculele mai grele de 3,5 tone, cu exceptia salvarilor si masinilor ISU, incepand cu 1 octombrie, in conditiile in care acest pod se afla intr-un "stadiu avansat de degradare", a anuntat vineri premierul Victor Ponta.
In plus, podul va fi monitorizat "24 de ore din 24" pentru a se evalua daca s-a accentuat starea de degradare iar in cazul in care se constata "un pericol iminent de accident il inchidem de tot", a precizat seful guvernului, care s-a deplasat in judetul Constanta pentru a discuta solutiile posibile in acest caz.
Primul ministru a afirmat ca a discutat cu constructorii care l-au asigurat ca noul pod aflat in constructie la Poarta 10 a Portului Constanta poate fi terminat in luna mai, pentru a asigura traficul rutier dupa inchiderea definitiva, pentru reparatii, a podului Agigea.
"Speranta e ca structura sa reziste pana in mai, pana il dam in folosinta pe celalalt", a comentat Ponta.
In plus, va fi suplimentat capacitatea de transport feroviar iar incepand de saptamana viitoare va fi adus un pod de la Galati pentru a asigura traficul autovehiculelor grele.
Pentru a compensa pierderile suferite de transportatori, Consiliul Judetean Constanta va suspenda taxa pentru drumurile judetene, a adaugat Ponta, urmand ca "paguba" suferita de bugetul local sa fie compensata din fondul de rezerva al Guvernului. Traficul pe podul de la Agigea va fi restrictionat pentru vehiculele mai grele de 3,5 tone, cu exceptia salvarilor si masinilor ISU, incepand cu 1 octombrie, in conditiile in care acest pod se afla intr-un "stadiu avansat de degradare", a anuntat vineri premierul Victor Ponta.
In plus, podul va fi monitorizat "24 de ore din 24" pentru a se evalua daca s-a accentuat starea de degradare iar in cazul in care se constata "un pericol iminent